Wist u dat u als Orbid Care-klant ook gebruik kan maken van de garantie-opvolging van uw IT-hardware? Ook als u geen IT-hardware of IT-licenties gekocht hebt via Orbid?
Word Orbid Care-klant
Garantie-opvolging
Wij volgen op tot wanneer uw hardware geldig is. Wij bezorgen u ruim voor de vervaldatum een offerte voor verlenging. Als uw toestel te oud wordt, bieden wij u een vervangingsvoorstel.
Wat kunnen wij voor u opvolgen?
Hardware (alle merken):
- servers
- firewall
- netwerkapparatuur (switchen, ...)
- storage
- PC & printing
Software standaard-licenties (Microsoft, Citrix, VMWare, Veeam en antivirus-software)
Uw voordelen
- U hoeft dit zelf niet meer op te volgen. Wij houden u proactief op de hoogte.
- Uw hardware-infrastructuur blijft up-to-date.
- U kan hardware aankopen aan reseller-prijzen (ook voor O365-licenties).
- Wij doen de registraties van de garanties ook gratis voor hardware.
Hoe werkt het?
1) Onze servicedesk-medewerkers nemen contact op met de IT-verantwoordelijke. Via een software-tool maken we vanop afstand een inventaris van uw hardware. Indien u al over alle gegevens beschikt, kan u ons dit ook bezorgen.
2) U ontvangt een eenmalig rapport van uw hardware-infrastructuur (op het vlak van geldigheidsdata).
3) U kan vervolgens de garantie-opvolging gratis via Orbid laten verlopen.
Interesse?
Contacteer gerust onze experten, wij helpen u graag verder.
Wenst u een diepere scan of een scan van uw dedicated software-licenties? Dan kan dit op aanvraag, wij bezorgen u graag een offerte.
Tijdelijk of op lange termijn, bij u ter plaatse of vanop afstand: Orbid biedt een brede waaier aan mogelijkheden om u te ondersteunen, op maat van uw onderneming. Ontdek onze aanpak