Bij Orbid staat de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, klanten en bezoekers op de eerste plaats.
Wij volgen duidelijke veiligheidsmaatregelen
Bij Orbid:
- Is telewerk de norm. Vergaderen en online samenwerken kan via tools zoals Microsoft Teams.
- Wanneer werken op kantoor toegelaten is:
- Houden we steeds minstens 1,5 meter afstand van elkaar.
- Dragen onze medewerkers en bezoekers een mondmasker bij het maken van een verplaatsing in de gebouwen. We vragen onze bezoekers dus ook om zich aan te melden aan het onthaal met een mondmasker.
- Geven we geen handen bij de begroeting. Bovendien wassen we regelmatig de handen, de nodige zeep en ontsmettingsgel is voorzien.
- Reserveren onze medewerkers hun veilige werkplaats via de Save your seat-tool. Hiermee is social distancing ook op de werkplek gewaarborgd.
- Zorgen we in elke ruimte voor de nodige verluchting.
- Worden de werkplekken en vergaderzaal bij aankomst/verlaten ontsmet. We vergaderen enkel fysiek wanneer dit echt nodig is, anders vergaderen we online via Teams.
- Zijn er duidelijke richtlijnen en procedures voor mocht een medewerker in contact gekomen zijn met een besmette persoon.
Wij zorgen voor continuïteit in onze dienstverlening
- Onze consultants kunnen vanop afstand het werk voor onze klanten uitvoeren. Dit geldt eveneens voor meetings: deze kunnen plaatsvinden via tools zoals Microsoft Teams of Skype for Business. Onze medewerkers zullen u dagelijks op de hoogte houden van het geplande en uitgevoerde werk, en regelmatig online overlegmomenten met u inplannen.
- Gaat het om essentieel werk dat enkel ter plaatse kan uitgevoerd worden? Dan bekijken we ad hoc, in onderling overleg, wat er mogelijk is. Uiteraard gelden steeds de nodige preventie-afspraken (geen handen geven, handen regelmatig wassen, minstens 1,5 meter afstand, …). We respecteren steeds de regels die onze klanten voorzien.
- Onze IT-Servicedesk blijft bereikbaar via de gekende contactgegevens ([email protected] - +32 (0)9 272 99 00). Zij kunnen u uiteraard ook blijven ondersteunen dankzij performante online tools (scherm overnemen, monitoring, etc.).
- Leveringen van IT-materiaal vinden bij voorkeur plaats op afspraak. Een Orbid-medewerker zal u – eens de complete order klaar is voor verzending – contacteren om af te toetsen of deze levering bij uw organisatie kan doorgaan. Dit geldt zowel voor lopende als nieuwe bestellingen. U kan eventuele vragen hierover richten tot [email protected].
- Vergeet niet dat het belangrijk is om ook in dergelijke tijden actuele backups te nemen van uw bedrijfsdata. Voor meer info hierover kan u terecht bij [email protected].
Contacteer ons
Hebt u nog vragen? Contacteer gerust onze experten, wij helpen u graag verder.
Ontdek hier meer info over telewerken en onze Save your seat-tool.