“Waarom zég je dat niet gewoon?” Mensen vinden vaak meer redenen om iets niét te zeggen dan om het wel te doen. Een klimaat creëren waarin medewerkers zich comfortabel voelen om feedback te geven én te krijgen, dat vraagt bewustwording en oefening. Maar hoe dóe je dat dan? Een eerste stap: onze Orbid-sessie rond feedback geven en krijgen!

Doelgroep
Deze opleiding is interessant voor elke medewerker, van uitvoerende tot leidinggevende medewerkers, van junior tot senior niveau in de organisatie.
Aanpak opleiding
- We zoomen in op de soorten feedback, bespreken wat feedback geven zo moeilijk maakt en staan stil bij het belang van feedback.
- Vervolgens reiken we een eenvoudig hanteerbaar feedbackmodel aan, waar we actief mee aan de slag gaan aan de hand van diverse oefeningen en reële cases (uit de dagelijkse praktijk van de deelnemers).
Resultaat
Deelnemers aan deze opleiding leren om elkaar op een effectieve en aanvaardbare manier feedback te durven geven, in verschillende situaties en ten aanzien van verschillende persoonlijkheden. Ook het belang van continue feedback, zowel positief als corrigerend, zal aan het einde van deze sessie duidelijk zijn. Een eenvoudige vuistregel voor het formuleren van feedback zet uw medewerkers alvast op de goede weg!
Interesse in deze opleiding?
We kunnen deze opleiding apart aanbieden of als onderdeel van een coachingstraject. Bij ons op kantoor, of bij u ter plaatse.
Neem gerust contact op met onze experten, wij helpen u graag verder.
Ontdek hier meer over onze opleidingen en HR-dienstverlening.
Voor deze dienstverlening kan u financiële steun krijgen via KMO-Portefeuille.