Via Orbid Signin registreren bezoekers zich online in uw onderneming. Zo kan u uw onthaal automatiseren en professionaliseren. Uw bedrijf maakt een goede eerste indruk en uw papieren registratielijsten zijn verleden tijd.
Hoe werkt Orbid Signin?
Bezoekers melden zich bij aankomst in uw onderneming online aan. Ze vullen de nodige gegevens in, zoals naam, bedrijf, nummerplaat en contactpersoon. Vervolgens printen ze – indien gewenst - een badge af die ze bij het verlaten van uw bedrijf moeten uitscannen.
U hebt altijd een realtime overzicht van alle aanwezigen in uw onderneming. Heel nuttig – of in sommige sectoren zelfs verplicht – om mee te nemen in uw evacuatieplan waarin u vastlegt wat er in geval van brand of noodgeval moet gebeuren.
Orbid kan bovendien de nodige koppelingen maken met uw bedrijfssoftware of databases, denk maar aan de registratie van nummerplaten of herkenningen bij automatische slagbomen.
Mogelijkheden Orbid Signin:
- aan- en afmelden door de bezoekers bij (on)bemande receptie, al dan niet via touchscreen
- realtime overzicht van aangekondigde en aanwezige bezoekers, inclusief historiek
- koppeling met badge-, kaart- en labelprinters
- versnelde aanmelding voor regelmatige bezoekers
- afmelding via inscannen barcode

Waarom Orbid Signin?
- professioneel onthaal
- korte wachttijd voor bezoekers
- paperless
- overzicht van bezoekers
- ideaal voor parkingregistratie en evacuatieplan
- GDPR-compliant
Deze software werkt op Windows-pc’s al dan niet met touchscreen. De gebruikte database is SQL server. De applicatie kan gebruikt worden in een netwerk.
Referentie
CBR Cementbedrijven - ontdek de case hier
Interesse?
Contacteer gerust de experten van Orbid, wij helpen u graag verder.
Meer weten? Vraag hier een online demo aan of download onze folder. Of lees gerust meer over onze software op maat.